Vanaf de zomer van 2021 gaan wij over op een nieuw klantenpassysteem, namelijk een systeem waarmee u tevens kunt sparen met uw telefoon, hoe handig is dat! Via de app van Duoplant ontvangt u een QR-code waarmee u kunt sparen, kortom, u heeft eigenlijk altijd uw pas bij de hand! Wat ook handig is, u kunt ook met meerdere personen sparen, meerdere mensen kunnen met dezelfde code sparen en tevens kan iemand ook alsnog de klantenpas gebruiken.

Nog een leuke bijkomstigheid is dat u met de nieuwe manier van sparen sneller uw korting bij elkaar spaart, waar u vroeger bij elke besteding van 5 euro of meer een punt ontvangt, ontvangt u nu bij elke 10 euro een punt. Dus meer besteden loont!

Heeft u in totaal 100 euro uitgegeven, dan heeft u in totaal 1 euro korting verzameld, maar tevens blijft ook de actie van kracht dat u alsnog kunt sparen voor een bloemetje of plantje cadeau bij 10 punten!

Heeft u onze nieuw klantenpas nog niet in bezit, vraag deze dan aan in een van onze winkels of mail ons alvast voor het pasnummer en controlegetal, u kunt dan zelf gemakkelijk via de website registeren en daarna direct inloggen. Werkt u oude pas inmiddels niet meer? Dat kan zomaar voorkomen. Deze passen dateren namelijk uit 2009 en raken daarom langzaam op, indien uw pas defect is, zullen wij direct nakijken hoeveel punten u op uw oude pas had staan, u kunt uzelf eventueel direct registeren via onze website voor een nieuwe pas. Zelf kunt u kiezen of u de gespaarde punten op uw pas direct wilt inwisselen of dat wij deze overzetten op uw nieuwe pas/qr-code.

Eenmalig ontvangt u van ons de pas gratis, u hoeft deze niet perse in gebruik te nemen daar u ook kunt sparen met de app. Bent u toch u kaart kwijt en wilt u een nieuwe dan betaald u hiervoor 2,50 euro. Adreswijzingen of andere persoonlijke informatie kunt u zelf gemakkelijk aanpassen in de app.

Spaart u nog via de oude klantenpas?

Niet getreurd, deze blijft voorlopig sowieso nog van kracht, met de nieuwe pas willen wij vooral die mensen die liever willen sparen via hun telefoon deze mogelijkheid aanbieden. Spaart u nog met de oude klantenpas dan blijft voorlopig ook nog het oude spaarsysteem van kracht, hieronder informeren wij u graag over de werking van ons oude spaarsysteem:

Indien u producten bij ons koopt, dan ontvangt u bij een uitgave van € 5,00 of meer, één spaarkaartje. Heeft u tien spaarkaartjes? Dan kunt u twee dingen doen. Ofwel u maakt gebruik van de eenmalige korting van € 1,50 of U maakt gebruikt van een van de acties. Wekelijks hebben wij een aanbieding, zoals een gratis bloemetje of plantje voor deze 10 kaartjes; vraag hiernaar bij de kassa!

Natuurlijk kunt u ook bij 10 kaartjes een Duoplant klantenpas aanvragen. De klantenpas van Duoplant betekent vooral gemak. De kortingen zijn gelijk ten opzichte van de spaarkaartjes, maar de klantenpas is ideaal voor onze vaste klanten.

Tevens is het mogelijk om de spaarpunten op te sparen voor grotere kortingen, bijv. voor workshopavonden en andere activiteiten. Klanten met de meeste spaarpunten hebben helemaal veel voordelen op dit soort avonden; zo heeft u vaak de allereerste keuze op de inschrijfdatum, zodat u nooit te laat bent!

Inloggen Klantenpas
Duoplant klantenpas

Tevens is het mogelijk om de spaarpunten op te sparen voor grotere kortingen, bijv. voor workshopavonden en andere activiteiten. Klanten met de meeste spaarpunten hebben helemaal veel voordelen op dit soort avonden; zo heeft u vaak de allereerste keuze op de inschrijfdatum, zodat u nooit te laat bent!

Spelregels

Gezien het succes van de klantenpas, zijn wij genoodzaakt een aantal spelregels op te stellen voor het gebruik ervan:

  • De klantenpas is bedoeld voor onze vaste klanten. U ontvangt daarom pas een klantenpas als u tien losse spaarkaartjes inlevert. Een los spaarkaartje wordt gegeven bij een minimale besteding van € 5,00 of meer
  • Uw klantenpas wordt eenmalig gratis verstrekt. Indien u de pas kwijt bent (om welke reden dan ook) of als deze onbruikbaar is geworden, dan kunt u tegen een bedrag van € 2,50 een nieuwe pas aanvragen.
  • Wijzigingen in uw persoonlijke gegevens (adreswijziging bijvoorbeeld) kunt u doorgeven aan onze medewerksters, waarna de gegevens worden aangepast of u geeft deze door per mail via duoplant@duoplant.nl